גלילים למדפסות FDM/חוט
מגוון סוגים וצבעים, בקטרים 1.75 מ״מ או 2.85 מ״מ , במשקלים 1, 5 ,10 ק״ג.
נ.ב הזמנה מהאתר באשראי במידה ואין חוב קודם הינה פירעון מלא.
תשלום במזומן:
תשלום בכרטיס אשראי:
תשלום בצ'קים:
החזרת גלילי חומר הדפסה:
מיקום ההחזרה:
זיכויים והחזר כספי:
1. אימות זהות הלקוח
במקרים של הזמנות בסכומים גבוהים או בפעילות חריגה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מסמכים נוספים לאימות זהות הלקוח, כגון תעודת זהות, כתובת למשלוח או צילום כרטיס אשראי עם הפרטים הרלוונטיים מוסתרים.
2. מעקב משלוחים ואישור קבלה
כל המשלוחים נשלחים עם מספר מעקב באמצעות בר קוד של חברת השליחיות, בעת הכחשת עסקה, מספר המעקב ישמש כהוכחה לכך שהמוצר נשלח והתקבל. במקרים מסוימים, במיוחד עבור מוצרים יקרי ערך, ייתכן ויידרש מהלקוח לחתום על אישור קבלת המשלוח.
3. טיפול בהכחשת עסקה (Chargeback)
במקרה של הכחשת עסקה לאחר שהמוצר נשלח וקיים אישור מסירה, החברה תספק לחברת האשראי את כל המסמכים הרלוונטיים להוכחת ביצוע העסקה ומשלוח המוצר. במידה וחברת האשראי תכריע לטובת החברה, הלקוח יחויב בסכום העסקה במלואו.
4. מדיניות ביטול וזיכויים
לקוחות מתבקשים לפנות אלינו ישירות לכל בקשת ביטול או החזר לפני הגשת הכחשת עסקה לחברת האשראי. אנו מתחייבים לבדוק כל מקרה לגופו ולספק מענה הוגן.
5. נקיטת צעדים משפטיים
החברה שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בהליכים משפטיים כנגד לקוחות אשר מגישים הכחשת עסקה כוזבת, כולל תביעת נזקים והוצאות משפטיות.
6. אבטחת עסקאות ואמצעי הגנה
על מנת למנוע הונאות, אנו משתמשים במערכות אבטחה מתקדמות, כולל אימות דו-שלבי (3D Secure) ובדיקות למניעת עסקאות חשודות. לקוחות מתחייבים לספק מידע מדויק בעת ביצוע רכישה באתר.
צרכן הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"). הצרכן נדרש לבדוק את המוצר עם קבלתו.
עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר, רשאי הצרכן לבטלה באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לחברה, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות החוק. היה הצרכן אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכותו של הצרכן כאמור לביטול עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
בביטול עסקה שלא עקב: (1) פגם או אי התאמה במוצר; או (2) אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או (3) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הצרכן להחזיר את המוצר, על חשבונו, למקום העסק של החברה. עלות ההחזרה חלה על הצרכן ותשולם על ידו לחברה ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה.
בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה של המוצר במועד שנקבע בעסקה או בשל כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו. הצרכן יעמיד את המוצר (וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה) לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.
הודעת ביטול עסקה יכול שתימסר על ידי הרוכש לחברה בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ב- "ביטול עסקה ודרכי ביטול".