תשלומים ומדיניות החזרה Beyond3D

תנאי תשלום כללים Beyond3D:

  • הבעלות על המוצרים תישאר של Beyond3D עד לפירעון מלא של התשלום בגינם, כולל כל הסכומים הנלווים כגון דמי משלוח, עמלות וכדומה.
  • זכות עיכבון – במקרה שבו ללקוח קיים חוב קודם מול Beyond3D שלא נפרע במלואו, החברה שומרת לעצמה את הזכות לעכב מסירת מוצרים חדשים שהוזמנו, עד להסדרת מלוא החוב.
  • חריגים – זכות העיכבון לא תחול אם הלקוח הסדיר את כל חובותיו הקודמים או אם קיימת הוראה חוקית המונעת עיכוב זה.
  • החברה תפעל בתום לב ותיידע את הלקוח מראש במקרה של עיכוב אספקת מוצרים בשל חוב קיים.

נ.ב הזמנה מהאתר באשראי במידה ואין חוב קודם הינה פירעון מלא.

אפשרויות תשלום:

  1. תשלום במזומן:

    • ניתן לשלם במזומן עבור רכישות עד סכום של 5,000 ש"ח בלבד.
    • בהתאם לחוק המזומן 2024, אם חל שינוי רגולטורי, ייתכנו עדכונים נוספים.
  2. תשלום בכרטיס אשראי:

    • ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בעד 3 תשלומים ללא ריבית.
  3. תשלום בצ'קים:

    • תשלומים בצ'קים מתקבלים רק עבור מוסדות חינוך, מוסדות ביטחוניים, או לקוחות ותיקים.
    • עלות איסוף צ'ק: 40 ש"ח.
    • ולא ניתן לבצעו דרך האתר אלא  ב: אימייל  או טלפונית
    • שימו לב: איסוף צ'קים אינו זמין דרך האתר ויש לתאם זאת דרך אימייל או שיחה טלפונית

 

מדיניות החזרה:

  1. החזרת גלילי חומר הדפסה:

    • ניתן להחזיר גלילים סגורים בלבד (ארוזים בוואקום ולא בשימוש).
    • ההחזרה אפשרית עד 180 ימים ממועד הרכישה.
  2. מיקום ההחזרה:

    • החזרת מוצרים תתבצע במשרדינו בתל אביב בלבד.
  3. זיכויים והחזר כספי:

    • ניתן לבחור בין זיכוי מלא בחנות למוצרים אחרים לבין החזר כספי, בהתאם לחוק להגנת הצרכן.
    • בהחזר כספי, תבוצע הפחתת סכום בגובה 100 ש"ח או 5% ממחיר הרכישה (הנמוך מביניהם), התואם את החוק המעודכן לשנת 2024.
      אם חוק עודכן כמובן לפי חוק החדש.

מדיניות הכחשת עסקה ומניעת הונאות

1. אימות זהות הלקוח
במקרים של הזמנות בסכומים גבוהים או בפעילות חריגה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מסמכים נוספים לאימות זהות הלקוח, כגון תעודת זהות, כתובת למשלוח או צילום כרטיס אשראי עם הפרטים הרלוונטיים מוסתרים.

2. מעקב משלוחים ואישור קבלה
כל המשלוחים נשלחים עם מספר מעקב באמצעות בר קוד של חברת השליחיות, בעת הכחשת עסקה, מספר המעקב ישמש כהוכחה לכך שהמוצר נשלח והתקבל. במקרים מסוימים, במיוחד עבור מוצרים יקרי ערך, ייתכן ויידרש מהלקוח לחתום על אישור קבלת המשלוח.

3. טיפול בהכחשת עסקה (Chargeback)
במקרה של הכחשת עסקה לאחר שהמוצר נשלח וקיים אישור מסירה, החברה תספק לחברת האשראי את כל המסמכים הרלוונטיים להוכחת ביצוע העסקה ומשלוח המוצר. במידה וחברת האשראי תכריע לטובת החברה, הלקוח יחויב בסכום העסקה במלואו.

4. מדיניות ביטול וזיכויים
לקוחות מתבקשים לפנות אלינו ישירות לכל בקשת ביטול או החזר לפני הגשת הכחשת עסקה לחברת האשראי. אנו מתחייבים לבדוק כל מקרה לגופו ולספק מענה הוגן.

5. נקיטת צעדים משפטיים
החברה שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בהליכים משפטיים כנגד לקוחות אשר מגישים הכחשת עסקה כוזבת, כולל תביעת נזקים והוצאות משפטיות.

6. אבטחת עסקאות ואמצעי הגנה
על מנת למנוע הונאות, אנו משתמשים במערכות אבטחה מתקדמות, כולל אימות דו-שלבי (3D Secure) ובדיקות למניעת עסקאות חשודות. לקוחות מתחייבים לספק מידע מדויק בעת ביצוע רכישה באתר.

צרכן הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"). הצרכן נדרש לבדוק את המוצר עם קבלתו.

עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר, רשאי הצרכן לבטלה באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לחברה, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות החוק. היה הצרכן אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכותו של הצרכן כאמור לביטול עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

בביטול עסקה שלא עקב: (1) פגם או אי התאמה במוצר; או (2) אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או (3) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הצרכן להחזיר את המוצר, על חשבונו, למקום העסק של החברה. עלות ההחזרה חלה על הצרכן ותשולם על ידו לחברה ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה.

בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה של המוצר במועד שנקבע בעסקה או בשל כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו. הצרכן יעמיד את המוצר (וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה) לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.

הודעת ביטול עסקה יכול שתימסר על ידי הרוכש לחברה בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ב- "ביטול עסקה ודרכי ביטול".