תשלומים ומדיניות החזרה Beyond3D

אפשרויות תשלום:

  1. תשלום במזומן:

    • ניתן לשלם במזומן עבור רכישות עד סכום של 5,000 ש”ח בלבד.
    • בהתאם לחוק המזומן 2024, אם חל שינוי רגולטורי, ייתכנו עדכונים נוספים.
  2. תשלום בכרטיס אשראי:

    • ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בעד 3 תשלומים ללא ריבית.
  3. תשלום בצ’קים:

    • תשלומים בצ’קים מתקבלים רק עבור מוסדות חינוך, מוסדות ביטחוניים, או לקוחות ותיקים.
    • עלות איסוף צ’ק: 40 ש”ח.
    • ולא ניתן לבצעו דרך האתר אלא  ב: אימייל  או טלפונית
    • שימו לב: איסוף צ’קים אינו זמין דרך האתר ויש לתאם זאת דרך אימייל או שיחה טלפונית

 

מדיניות החזרה:

  1. החזרת גלילי חומר הדפסה:

    • ניתן להחזיר גלילים סגורים בלבד (ארוזים בוואקום ולא בשימוש).
    • ההחזרה אפשרית עד 180 ימים ממועד הרכישה.
  2. מיקום ההחזרה:

    • החזרת מוצרים תתבצע במשרדינו בתל אביב בלבד.
  3. זיכויים והחזר כספי:

    • ניתן לבחור בין זיכוי מלא בחנות למוצרים אחרים לבין החזר כספי, בהתאם לחוק להגנת הצרכן.
    • בהחזר כספי, תבוצע הפחתת סכום בגובה 100 ש”ח או 5% ממחיר הרכישה (הנמוך מביניהם), התואם את החוק המעודכן לשנת 2024.
      אם חוק עודכן כמובן לפי חוק החדש.

צרכן הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “החוק”). הצרכן נדרש לבדוק את המוצר עם קבלתו.

עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר, רשאי הצרכן לבטלה באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לחברה, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות החוק. היה הצרכן אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכותו של הצרכן כאמור לביטול עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

בביטול עסקה שלא עקב: (1) פגם או אי התאמה במוצר; או (2) אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או (3) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הצרכן להחזיר את המוצר, על חשבונו, למקום העסק של החברה. עלות ההחזרה חלה על הצרכן ותשולם על ידו לחברה ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה.

בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה של המוצר במועד שנקבע בעסקה או בשל כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו. הצרכן יעמיד את המוצר (וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה) לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.

הודעת ביטול עסקה יכול שתימסר על ידי הרוכש לחברה בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ב- “ביטול עסקה ודרכי ביטול”.